tollarensiri

Direktlänk till inlägg 20 december 2011

Tomtenissan och Lussehunden!

Av Jenny Mårtensson - 20 december 2011 22:31

Igår smög jag in lite fotografering på min hund i den lilla snön som kommit, idag har det snöat väldigt mycket vilket är jättekul! Hundarna älskar det :) I alla fall våra retrievers... 


Idag var det även den sista julhandlingen, i år var vi i god tid! När vi kom hem drog jag på mig lite slappare kläder och en tomteluva konstigt nog. Borås gav mig antagligen lite julkänsla! Jag körde lite träning med vovvsarna. Just nu håller jag på med lite freestyle, Siri lär sig ''Upp'' och sen ska hon gå i kö efter mig. 


Till morgondagen förberedde jag och mamma lite kläder till ''Tomtenissan'' och ''Lussehunden''. Jag ska nämligen gå ner i skogen och ge chokladtomtar och pepparkakor till 15 2-5 åringar som går på förskolan i Mjöbäck. Min mamma jobbar där och jag har inte hälsat på där i år så vi hoppas att inga barn känner igen mig!


(Mer bilder kommer imorgon om mamma är duktig och tar kort!)



Posarn! Känns som dessa kort har dykt upp innan för Siri är inte så bra på att variera sig när hon blir tillsagd att sitta, ligga eller komma men vad gör det! Hon är ju så vacker!


   


Vårat nya lilla freestyletrick som hon blivit duktig på. Självklart kör jag det inte för mycket med henne eftersom hon fortfarande är liten!¨

 


Här är vi vackert utklädda! Siri tycker inte det är allt för roligt men jag tycker hon är söt! :)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Mårtensson - 7 augusti 2012 19:39


Hej Jag har varit lite tråkig eftersom jag varit sjuk men nu när jag började må bättre bestämde sig mamma och jag att åka till Olofsbo, Falkenberg igår. Vi gick ner till havet några gånger, tången var ätbar enligt Siri och hon doppade gärna ner ...

Av Jenny Mårtensson - 29 juli 2012 20:46

Hej! Igår så blev det promenad till sjön för att hjälpa pappa med att sätta ut bryggan vilket var himla kul enligt Siri! Hundarna tog sig varsitt dopp, det gjorde dem även idag och passade på att blöta ner alla som stod i närheten.  Nu när det...

Av Jenny Mårtensson - 19 juli 2012 22:00


Hej! Nu ska ni få en kort sammanfattning om vad Siri och jag har gjort dessa 4 dagar i början i veckan.   I måndags stack vi ut på en liten tur ut i regniga skogen för att plocka svamp. Det fanns dock inte så mycket.  Vi har faktiskt försökt ...

Av Jenny Mårtensson - 14 juli 2012 14:52

Hej!  Jag har varit hos Alicia innan i veckan och tog med mig Siri. Hon trivdes bra hemma hos dem och det fungerade bra med deras andra hund Tova. Konstigt nog var Thex som kär i henne och på henne hela tiden trots att det var länge sen hon löpte. ...

Av Jenny Mårtensson - 9 juli 2012 22:28

Hej! Idag åkte jag till Holsjunga med Siri för att först bada, promenera och sen gå till mormor.  Det var inte världens bästa väder men jag slapp regnet! Vattnet var varmt så det var kul att springa i vattnet med Siri. Vägen till sjön var jätte...

Presentation


Lite om vad som händer i mitt och min hund Siris liv! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards