tollarensiri

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Jenny Mårtensson - 22 januari 2012 21:02

Idag var vi ute och myste i snön. Först åkte vi lite pulka och sen gick vi ner till farmor för lite mat. Det var jättefint ute idag. Lite mer än en decimeter snö och solen lyste så varför inte passa på att ta lite kort. Fast det blev ju inte så lite utan väldigt många foton!


Imorgon ska jag och Siri och buss till skolan för första gången. Vi har bara åkt hem en gång med buss så det blir Siris andra bussfärd fast det kommer hon nog klara av bra. Fast det kommer nog bli lite segt, sammanlagt blir det runt 4 timmar på bussen, det är inte så konstigt mina föräldrar kör mig till skolan istället. Det blir upp tidigt imorgon och får hoppas att jag kan klämma in lite apporteringsträning på eftermiddagen!



Kollaget säger det mesta, Siri har härmat Saga och äter upp is och snö, dem trivs både två väldigt mycket när det är vitt på marken.

 


Siri var väldigt energisk idag och hoppade efter leksaken, det blev några riktigt coola bilder! :)

 


Fin eftermiddagssol som Siris päls riktigt glänste av!


   


Och här är bilden med Siri med den uppsökta klöven för två veckor sedan. 

 

Presentation


Lite om vad som händer i mitt och min hund Siris liv! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards