tollarensiri

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Jenny Mårtensson - 14 februari 2012 12:43

Hej! Igår gick jag till farmor som jag även ska göra idag så antagligen blir det ett till upplägg idag ;) När jag kom hem igen tränade jag med Siri, körde lite små övningar i apportering. Det går lite sakta men hon förbättras! Jag vet inte riktigt hur jag ska träna, har aldrig gjort det här förut. Men det är bara att fortsätta!  Efter ungefär 20 minuter in i träning fick jag näsblod! Så det var bara att springa in, det blev ett blodspår ute i snön och Siri tyckte det var jättekul! Sen när jag kom in drog Saga ut näsduken, förstår inte hur hunden tänkte för hon blev helt chockad när det kom blod på henne.. Som tur var slutade det efter en halvtimme! Inte så kul med näsblod.. Speciellt inte när det stör min träning ;)


Men nu ska jag sticka iväg till farmor!


Förresten! Ha en bra alla hjärtans dag! :) Hoppas ni får fira dagen med era älsklingar, det får jag i alla fall! Alla hundar är ju hemma :D



Hon ser lite rolig ut när hon håller i saker, hon blir som en liten staty.

 


 

Presentation


Lite om vad som händer i mitt och min hund Siris liv! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards