tollarensiri

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Jenny Mårtensson - 15 februari 2012 21:41

Hej hej! Idag gick jag och mamma ut med hundarna på isen så de fick springa av sig. De älskar verkligen att springa löst på så öppna ytor! Sedan åkte vi iväg för att köpa ett par riktigt gå-ut-och-gå kängor! Det blev av märket graninge, jättebra skor, vägde nästan ingenting och sulorna var jättesköna! Fast priset var kanske inte lika roligt men som tur är erbjöd mamma sig ;) Så nu får vi hoppas att jag inte kommer frysa :)

När vi kom hem igen körde jag lite freestyle med Siri. Blev lite förvånad för nu kan hon helt plötsligt slalom mellan benen när man går utan handvisning överhuvudtaget! Jättekul :) Nu ska hon bara lära sig slalom när man står stilla lika bra men det är på bättringsväg. 


Tog lite bilder från i måndags. 


   


Det var lite kul för det verkade som alla var ovänner då med för de kollade åt olika håll både mamma, Liston, Saga och Siri.

   

Presentation


Lite om vad som händer i mitt och min hund Siris liv! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards