tollarensiri

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Jenny Mårtensson - 26 februari 2012 13:34

Hej! I fredags kom jag hem från första veckans praktik! Det var jättekul, alla där är jättetrevliga och alla deras hästar är jättemysig. Lite svårt att komma ihåg alla de isländska namnen bara, de har ju 20 hästar! Tyvärr kan jag inte ta med Siri, hon har lite för stor kärlek till hästbajs.. Det skulle nog inte funka att lämna henne i stugan heller, då skulle nog hälften av allt där inne finnas i hennes mage! 

Det är därför det inte har blivit några upplägg. 


Igår var jag hundvakt för Siris kompis Aron som är en dalmatiner och två till hundar. Den amerikanska bulldoggen Tindra och den lilla pudel blandningen Botox. Snälla och trevliga hundar!

Därför blev det knappt någon träning med Siri fast klämmer in några dummy kast om dagen, hon kommer tillbaka med den nu!

Idag blev det en liten promenad och sen en liten lydnads/apportering utomhus. Det är härligt att hon äntligen vill komma tillbaka med sakerna som jag kastar iväg! 

När jag sen kommer tillbaka till skolan om två veckor tänkte Matilda hjälpa mig med höger-vänster träning så Siri lär sig det med :)


Nu tänkte jag gå och packa lite, ska stanna lite längre på praktiken. Jag och Alicia tänkte stanna över helgen och se hur det är lite med de större tur ridningarna än vad vi varit med på. 



     

Presentation


Lite om vad som händer i mitt och min hund Siris liv! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards