tollarensiri

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Jenny Mårtensson - 5 april 2012 16:34

Hej hej! Det var länge sen nånting blev skrivet här. 

Det har hänt mycket sen praktiken, första veckan i skolan var jag riktigt träningssjuk, hade verkligen längtat efter det! Fast i slutet av den veckan, torsdagen den 15 mars fick Siri åka in till veterinären för hon hade fått klokapselbrott i sin högra klo på höger framtass. Så hon fick gå runt med bandage i fem dagar som man skulle byta varje dag. Hon hade väldigt ont så det behövdes tre personer för att byta det, en som höll henne, en som bytte tassbandaget och en som höll huvudet. Tråkigt nog så blev det infekterat och vi fick åka in till veterinären igen den 21 mars. Då köpte vi en sko som hon skulle ha utomhus och antibiotika. Men nu är klon fin igen så snart kan hon nog gå utan nånting utomhus med, då blir det agility igen :)


Eftersom jag åkte till veterinären den 21 så missade jag första träningen med den lilla lydnads gruppen som jag berättat om förut. Men nu efter påsklovet på onsdag så är det en igen så då ska jag vara med! Det ska bli riktigt kul, Alicia sa att Jessica var jätteduktig hund instruktör och hon vill verkligen hjälpa en. 

Tyvärr har det inte blivit några kort på Siri heller, jag vet faktiskt inte varför men kameran har inte varit framme. Lite synd, men nu nästa vecka tvingar jag med Alicia kameran så det blir lite bilder! :)


Och man får inte glömma, imorgon fyller Siri ett år! :D Då ska hon få ett påskägg med lite gott i ;)




Kort från i slutet av Januari, fotograf Jenny Mårtensson. 

   

Presentation


Lite om vad som händer i mitt och min hund Siris liv! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards