tollarensiri

Direktlänk till inlägg 6 april 2012

Hurra Hurra!

Av Jenny Mårtensson - 6 april 2012 23:10

Idag var det T-kullens födelsedag! 

Siri fyllde ett år :) Hon börjar bli en stor tjej, fast det är inget man tänker på när man ser på min lilla tjej. Idag fick hon mätas och vägd blev hon igår när vi var hos veterinären och vaccinerade henne ;) Hon är nu 47 cm i mankhöjd och väger 16,5 kg! Lite större än sin mamma som är 46 cm. Hennes present för dagen var två påskägg som passar högtiden och extra mycket kel. Nu ska vi sova eftersom imorgon ska hon få hjälpa mig leta efter mina påskägg :) Godnatt


Bilder sen hon var sjuk, mesta delen bestod av att sova, se eländig ut och självklart bli nergosad av Saga som tyckte synd om henne.. 

     


Intressanta presenter!



Höll gärna äggen men att ha ögonen öppna när matte tar kort är omöjligt..

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Mårtensson - 7 augusti 2012 19:39


Hej Jag har varit lite tråkig eftersom jag varit sjuk men nu när jag började må bättre bestämde sig mamma och jag att åka till Olofsbo, Falkenberg igår. Vi gick ner till havet några gånger, tången var ätbar enligt Siri och hon doppade gärna ner ...

Av Jenny Mårtensson - 29 juli 2012 20:46

Hej! Igår så blev det promenad till sjön för att hjälpa pappa med att sätta ut bryggan vilket var himla kul enligt Siri! Hundarna tog sig varsitt dopp, det gjorde dem även idag och passade på att blöta ner alla som stod i närheten.  Nu när det...

Av Jenny Mårtensson - 19 juli 2012 22:00


Hej! Nu ska ni få en kort sammanfattning om vad Siri och jag har gjort dessa 4 dagar i början i veckan.   I måndags stack vi ut på en liten tur ut i regniga skogen för att plocka svamp. Det fanns dock inte så mycket.  Vi har faktiskt försökt ...

Av Jenny Mårtensson - 14 juli 2012 14:52

Hej!  Jag har varit hos Alicia innan i veckan och tog med mig Siri. Hon trivdes bra hemma hos dem och det fungerade bra med deras andra hund Tova. Konstigt nog var Thex som kär i henne och på henne hela tiden trots att det var länge sen hon löpte. ...

Av Jenny Mårtensson - 9 juli 2012 22:28

Hej! Idag åkte jag till Holsjunga med Siri för att först bada, promenera och sen gå till mormor.  Det var inte världens bästa väder men jag slapp regnet! Vattnet var varmt så det var kul att springa i vattnet med Siri. Vägen till sjön var jätte...

Presentation


Lite om vad som händer i mitt och min hund Siris liv! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards