tollarensiri

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Jenny Mårtensson - 8 april 2012 21:20

Hej!

Idag åkte vi iväg till Prekebo där det finns vindkraftverk, mamma ville se hur stora dem är när man står bredvid. Siri tyckte det var kul att komma hemifrån lite men hon brydde sig inte om att dem lät eller någonting. Passa på att träna lite sittande och gående fot. På onsdag ska jag få expertishjälp med det så det ska bli kul. Men nu ska jag väl packa till skolan, åker iväg vid sex tiden imorgon till skolan. Skönt att komma tillbaka, det är mycket lättare att träna hund när man kan göra det med kompisar än bara när man är själv!



Vi brukar inte åka med alla tre hundar samtidigt så det blev trångt.

 


Pappa står vid vindkraftverket, väligt liten i jämförelse ;)  


Det blåste mycket där såklart! På detta kortet har hon sin lilla utomhussko på sig. 

 

Presentation


Lite om vad som händer i mitt och min hund Siris liv! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards