tollarensiri

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Jenny Mårtensson - 1 juli 2012 17:24

Hej!

Idag gick vi ner med alla tre hundar till sjön så Saga och Siri fick simma.

Siri blir väldigt exalterad av att någon annan är i vattnet, vare sig det är Saga, en fågel eller jag, bara det plaskar blir hon helt galen. Så nu tänkte jag lägga upp en video så ni får höra hur hon låter!


Man märker verkligen att Siri älskar att bada så ska passa på nu extra mycket på sommarlovet. Konstigt nog gillar hon hav ännu mera än sjöar så det blir att resa till kusten. Vi ska ju till Öland med!


Det blev ett litet minibråk om bollen mamma kasta i först så vi fortsatte med pinnar. Siri har mer och mer testat med Saga om hon kan bli ledarhunden i familjen. Än så länge har det inte gått men hon är inte fullvuxen än så man får väl se vad som händer.. 


Ska väl börja fixa i ordning Siri lite till utställningen så hon ser naturlig ut på lördag, det blir väl bara att klippa öronen och bada henne men det kanske får bli lite senare i veckan. 




 



(Hon kan egentligen simma bättre)


 



Presentation


Lite om vad som händer i mitt och min hund Siris liv! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards