tollarensiri

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Jenny Mårtensson - 5 juli 2012 20:01

Hej! 

Igår blev pappa klar med höet, stackars Tobias (grannen) plastade balarna till klockan 2 på natten och fortsatte på ett annat ställe med! 

Så idag var det perfekt för hundarna att springa där. Vi släppte först Saga och Siri tillsammans för att springa av sig, det har dem inte gjort på ett tag på grund av alla rådjur vi har i närheten. Fast självklart skulle dem köra sitt lilla ''smit-varv'' runt huset och tillbaka men de kommer alltid tillbaka så vad gör det! Sedan körde vi några hämtningar av dummies. Det tyckte både Saga och Siri om. De blev helt slut efteråt men det är förmodligen pågrund av värmen så jag ställde ut en balja med vatten till dem i trädgården när vi kom tillbaka som dem uppskattade. 

Det får inte bli några avsvalkningar i sjön för igår tvättade jag rent Siri så jag vågar inte släppa henne i så hon skiter ner sig...



Apporteringen, hon börjar bli lite snabbare fast det är bara när hon ser den landa och om det är på plan mark.

     

Favvobollen som man kan göra allt för!

 


Inkallningen med Siri och Liston

 

Jag körde lite kurragömma med, satte mig bakom ensilagebalarna medans mamma distraherade Siri så hon verkligen skulle leta. 

 

Vattenpaus.

 


Presentation


Lite om vad som händer i mitt och min hund Siris liv! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards