tollarensiri

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av Jenny Mårtensson - 29 juli 2012 20:46

Hej!


Igår så blev det promenad till sjön för att hjälpa pappa med att sätta ut bryggan vilket var himla kul enligt Siri! Hundarna tog sig varsitt dopp, det gjorde dem även idag och passade på att blöta ner alla som stod i närheten. 

Nu när det har varit en liten torrare sommar i några dagar har jag passat på att måla. Det var inget kul att jag var ute men inte gjorde nånting med Siri så hon skapade en egen liten säng i sanden som hon har myst i varje dag.


Jag har lagt av lite med träningen så även Siri får sommarlov så nu blir det en sån himla stor grej när jag väl gör någonting så det är ju positivt. Ska nog fortsätta göra så här i längden men givetvis minska på mellanrum och öka på själva träningstiden så hon vänjer sig. Vem vet, till slut kanske hon blir som en normal tollare!



     

Presentation


Lite om vad som händer i mitt och min hund Siris liv! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards