tollarensiri

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Jenny Mårtensson - 18 december 2011 22:18

Ursäkta mig att jag glömt att uppdatera, lätt gjort.


Idag var mamma och jag ute med Saga och Siri på långpromenad med fika. Inatt kom det även snö och vad är inte bättre än det anser Saga. 

Siri betedde sig lite konstigt i slutet av promenaden fast det var inte så kontigt för när vi kom in såg vi bloddroppar på golvet, hon fick första löpet idag! Tur att det inte var i skolan säger jag bara! Det skulle vara jobbigt :o


Lite äldre nyheter, 

Siri fyllde 8 månader den 6 december och blev anmäld den sista dagen i november till MyDog som junior den 6 januari. MyDog pågår den 5-8 januari och den 5 tillhörde Siri indelningen valp och den 6 junior så jag tänkte det skulle vara kul om hon fick vara med i junior :)


Nu var det tänkt att sova (som Siri gjorde för länge sen som kudde för Saga som ni ser på bilden) för imorgon var det tänkt med lite agilityträning, får fortsätta när en kompis från skolan har hjälpt mig så bra med grunderna, Siri har blivit jätteduktig! Det får bli bilder till nästa år när jag har tillgång till en agilitybana på skolan :D




Siri förbättrar sig på att posera framför kameran.


 




Saga fick vara bärhjälp idag, det älskar hon! När Siri blir färdigväxt ska även hon göra det :)

   


Lite för lik en räv på håll därför tar vi inga chanser utan använder reflekxväst när hon är lös ;)

 


När vi väl kommer hem sover de så gott så

 

Presentation


Lite om vad som händer i mitt och min hund Siris liv! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards